Пошуковий запит: (<.>A=Доннік М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Доннік М. С. Проблеми молоді соціальних гуртожитків для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_3_3 Розглянуто поняття "молодь", подано два критерії її дослідження (віковий та критерій соціального становлення); виділено групи проблем (соціальні та особистісні), а також перелік завдань, з якими стикаються молоді люди у процесі розвитку: природно-культурні, соціально-культурні та соціально-психологічні. Наведено розширений перелік проблем вихованців соціального гуртожитку відповідно до "Інструкції з обліку роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, а також особами з їх числа...": міжособистісні проблеми, проблеми сім'ї, внутрішньоособистісні проблеми, проблеми залежностей, проблеми здоров'я, проблеми ВІЛ/СНІДу, проблеми зайнятості, соціально-економічні проблеми.
|
2. |
Доннік М. С. Система соціально-педагогічної діяльності соціального гуртожитку, спрямована на соціалізацію молоді, позбавленої батьківського піклування [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_4_7 Наведено наукове обгрунтування системи соціально-педагогічної діяльності соціального гуртожитку, розглянуто поняття "система", визначено обов'язкову цілісність і наявність упорядкованості системоутворювальних зв'язків її компонентів. Розглянуто такі компоненти системи соціально-педагогічної діяльності соціального гуртожитку, спрямованої на соціалізацію вихованців закладу: мета (підвищення рівня соціалізації вихованців), зміст (створення соціально-виховного середовища в межах закладу), форми (індивідуальні, групові, масові) та методи роботи (педагогічні, психологічні, соціологічні та власне соціально-педагогічні), а також суб'єкти (адміністрація установи, соціальний педагог, фахівці закладів соціального спрямування) та об'єкти (вихованці соціального гуртожитку) соціально-педагогічної діяльності.
|
3. |
Доннік М. С. Погляд на дефініцію "соціалізація” з точки зору наук про людину [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(2). - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(2)__10
|
4. |
Доннік М. С. Соціалізація вихованців соціального гуртожитку крізь призму педагогічних ідей А. С. Макаренка [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 7(2). - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_7(2)__14
|
5. |
Доннік М. С. Соціалізація мешканців соціального гуртожитку в умовах соціально-виховного середовища [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(8). - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(8)__30 Вивчено особливості формування соціально-виховного середовища вихованців соціального гуртожитку для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Умовами створення соціально-виховного середовища виступають: наявність впливу суб'єктів, наявність об'єктів, позитивна спрямованість діяльності соціального педагога на підвищення рівня соціалізації мешканців закладу (реалізується через цілеспрямоване педагогічне спілкування, створення ситуації успіху та науково-методичне забезпечення процесу соціалізації).
|
6. |
Доннік М. Трудова соціалізація вихованців соціального гуртожитку крізь педагогічну спадщину І. Г. Ткаченка [Електронний ресурс] / М. Доннік // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_23
|
7. |
Доннік М. Вихованці соціального гуртожитку як об’єкт дослідження [Електронний ресурс] / М. Доннік // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(1). - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(1)__25
|
8. |
Доннік М. Технології соціально-педагогічної діяльності фахівця соціального гуртожитку [Електронний ресурс] / М. Доннік // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_19
|
9. |
Доннік М. Трудова соціалізація вихованців соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Електронний ресурс] / М. Доннік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_16
|
10. |
Доннік М. С. Формування комунікативної компетентності у мешканців соціального гуртожитку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_17
|
11. |
Доннік М. С. Сучасне дозвілля вихованців соціального гуртожитку для сиріт [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 1(1). - С. 203-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_1(1)__27
|
12. |
Доннік М. С. Соціальна дезадаптація підлітків – вихованців інтернатних закладів [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_15
|
13. |
Доннік М. С. Контроль якості знань студентів під час виконання індивідуального завдання як вимога системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(2). - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(2)__5
|
14. |
Доннік М. С. Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки підлітків в умовах соціального гуртожитку для сиріт [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 1(1). - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_1(1)__9
|
15. |
Доннік М. С. Професійна компетентність соціального педагога соціального гуртожитку [Електронний ресурс] / М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(1). - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(1)__9
|
16. |
Омельяненко С. В. Сучасні технології навчання у професійній підготовці соціальних педагогів [Електронний ресурс] / С. В. Омельяненко, М. С. Доннік // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 3(1). - С. 190-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_3(1)__26
|